Avtizem v Sloveniji – kje smo leta 2018?
Konferenca v organizaciji Strokovnega centra za avtizem
11. april 2018
PROGRAM
8.00 – 9.00 REGISTRACIJA UDELEŽENCEV – predprostor Velike dvorane Narodnega doma Maribor
VELIKA DVORANA NARODNEGA DOMA
9.00 Uvodni pozdravi in nagovori
9.30 – 11.30
- Alenka Werdonig: Moč povezovanja
- Jerneja Terčon: Izjemnosti oseb z motnjami avtističnega spektra
- Simona Rogič Ožek: Personalizacija podpore pri vzgojno-izobraževalnem delu z otroki z avtističnimi motnjami
- Ines Kokalj: Raziskovanje socialne izključenosti na področju avtizma z vidika skupnostnega socialnega dela
- Eva Tekavčič: Predstavitev delovanja podporne skupine za starše otrok z avtističnimi motnjami v osnovni šoli
- Marta Macedoni Lukšič: Stopenjska diagnostična obravnava otrok z avtizmom
- Nataša Potočnik Dajčman: Pedopsihiatrična obravnava otrok in mladostnikov z avtizmom po zaključeni diagnostiki
- Natalija Vovk Ornik: Otroci z avtističnimi motnjami v procesu usmerjanja
- Aleksandra Jeličič: Prepoznava in obravnava avtizma v obdobju mladostništva in odrasle dobe
- Janja Kranjc: Odrasli s SAM – kje smo in kam želimo?
11.30 – 12.00 ODMOR
VELIKA DVORANA NARODNEGA DOMA12.00 – 14.00 |
PREDBALKONSKA DVORANA12.00 – 14.00 |
1. Maja Premelč Ban: Delo s predšolskim otrokom z MAS v času individualne strokovne obravnave |
1. Katarina Gradišar Seifert: Obravnava in vodenje dijaka z MAS na Srednji zdravstveni šoli Ljubljana |
2. Tadeja Gašperlin: V iskanju poti – Otrok z znaki avtizma v prvi starostni skupini | 2 . Irena Cerar Esih: Avtizem in praktično usposabljanje z delom |
3. Katja Hozjan, Nina Kodba Vereš : Barve mavrice | 3. Petra Štampar: Posebnosti pri zaposlovanju oseb z motnjo avtističnega spektra (MAS) |
4. Teja Pelicon Weber, Romina Bensa Tomšič: Delo z avtističnim otrokom v vrtcu | 4. Maja Zovko Stele, Karel Destovnik, Tatjana Dolinšek: Razvoj in izvajanje prehoda mladih s posebnimi potrebami na trg dela
|
5. Ana Boštjančič: Vključitev otroka z MAS v prilagojen program za predšolske otroke | 5. Eva Žiberna: Stresni dejavniki pri starših ob ugotavljanju avtizma pri njihovem otroku |
6. Simona Bergauer: Aktivnosti za otroke z avtističnimi motnjami v Predšolskih oddelkih s prilagojenim programom Maribor | 6. Matej Berglez: Avtizem v kazensko pravnem okolju |
7. Marija Fištravec Strnad: Vzgoja in izobraževanje otrok z avtizmom | 7. Sabina Herle: Komunikacija z avtistom |
8. Tatjana Prusnik: Začeti zgodaj in v ustreznem programu | 8. Jadranka Golčer: Avtizem pri nas doma |
9. Branka Barkovič: Učenje socialnih veščin po modelu socialnih zgodb | 9. Ana Bezenšek, Marta Macedoni Lukšič: Projekt ZORA – Več zdravja za otroke in mladostnike z avtizmom in njihove družine |
10. Melita Bezjak: Obravnava učencev s težko obliko avtizma in dodatnimi motnjami | 10. Romana Kolar: Komunikacija po meri |
14.00 – 15.00 ODMOR
VELIKA DVORANA NARODNEGA DOMA15.00 – 17.00 |
PREDBALKONSKA DVORANA15.00 – 17.00 |
1. Mojca Lalić: Vključevanje učencev z avtističnimi motnjami v redno osnovno šolo – izziv ali težava | 1. Tina Rehberger, Ljubica Marjanovič Umek: Integrirane igralne skupine za otroke z avtizmom v vrtcih in šolah |
2. Nataša Metlika: Učenec z avtizmom v redni osnovni šoli | 2. Dušan Kuhar: Umirjanje vedenja pri otrocih z avtističnimi motnjami |
3. Tanja Logar: Delo z učenci z Aspergerjevim sindromom v redni osnovni šoli | 3. Anja Kragolnik, Ajda Demšar: Čuječnost in motnje avtističnega spektra, Empatium |
4. Jasmina Anderlič: Otroci z avtizmom in pedagogika montessori | 4. Katja Kokot: Obravnava dvojčkov z avtizmom po floortime metodi |
5. Petra Cimerman, Mateja Firbas, Metka Perdan: Potovanje od podružnice do centralne osnovne šole | 5. Mojca Sterle, Marijana Marković, Nevenka Gričar, Andreja Kovačič: Terapija senzorne integracije pri otrocih z motnjo avtističnega spektra |
6. Nika Vizjak Puškar: Pomen prirejanja leposlovja za učence z avtizmom | 6. Jerneja Čretnik, Mojca Potočnik: Senzorna integracija in avtizem |
7. Lucija Grižonič, Tamara Štefančič: VIZ otrok in mladostnikov z avtizmom – predstavitev izvajanja športne vzgoje in OPB v oddelku s prilagojenem programu z enakovrednim izobrazbenim standardom za otroke z avtistično motnjo | 7. Tatjana Božič Geč, Iris Kravanja Šorli: Med spremenljivostjo in stalnostjo pri delu z učenci avtisti – učenje spretnosti socialne komunikacije |
8. Maruša Jakopič Slanšek, Katarina Zagoršak: Poučevanje socialnih veščin v pril.prog. z EIS za otroke z AM | 8. Katja Žibert: Uporaba socialnih zgodb pri delu z učencem z MAS – predstavitev primera dobre prakse |
9. Tina Bajić: Dvojno izjemni in avtizem | 9. Biserka Lep: Dvojno izjemni učenci z Aspergerjevim sindromom – pomoč in podpora v osnovni šoli |
10. Simona Kozjak: Pomoč učencu s SAM ob podpori terapevtskega psa | 10. Cvetka K. Grošelj: Prisotnost terapevtskega psa pri urah individualne pomoči učenki z AS |
17.00 – 17. 10 ODMOR
VELIKA DVORANA NARODNEGA DOMA
17. 10 – 18. 00
- Mojca Mihelčič: Otrok z motnjo avtističnega spektra – starševski nasveti za preživetje
- Aljaž Koželj: Kako naprej? – Osebna izkušnja z avtizmom
- Inge Zorec, Patricija Lovišček, Barbara Žnidarko: Potrebe staršev, otrok in mladostnikov s SAM in podpora družinam
- Nevenka Nakrst: Pomoč mladostnikom in odraslim z MAS: včeraj, danes jutri
Zaključni nagovor: Vlasta Nussdorfer, varuhinja človekovih pravic
Pridržujemo si pravico do manjših sprememb v programu.
Zaradi izredno velikega zanimanja za konferenco so vse razpoložljive kapacitete že zasedene in prijave na konferenco niso več možne. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.